Pages

Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

Αντίστροφη μέτρηση για το openSUSE 11.4

Όσοι με γνωρίζουν, ξέρουν καλά ότι είμαι fun του Linux και ειδικότερα της διανομής openSUSE. Συγκεκριμμένα, τη διανομή αυτή την προτιμώ και την προτείνω έντονα για όποιον θέλει να ασχοληθεί σοβαρά. Ο λόγος είναι η πληθώρα εφαρμογών που περιέχει ακόμα και στη default εγκατάσταση και ειδικότερα η ύπαρξη γραφικών εργαλείων για την παραμετροποίηση του συστήματος, εύκολα και γρήγορα. Δεν είμαι αυτός που θα πει ότι η διανομή δεν έχει κουσούρια, αλλά μέσα σε όλες τις διανομές Linux που έχω χρησιμοποιήσει, αυτή είναι που με έχει τραβήξει περισσότερο από όλες τις άλλες.

Ακόμα και το γεγονός ότι δεν υποχρεώνει κάποιον να χρησιμοποιήσει ένα συγκεκριμμένο γραφικό περιβάλλον από την αρχή της εγκατάστασης, για μένα είναι στα θετικά της διανομής. Πρόσφατα την έκανα εγκατάσταση σε 10 υπολογιστές στο σχολείο με γραφικό περιβάλλον XFCE για να εκμεταλλευτώ τις χαμηλές απαιτήσεις στα χαμηλών προδιαγραφών μηχανήματα της αίθουσας. Σε μερικά φιλαράκια έχω κάνει εγκαταστάσεις με γραφικό περιβάλλον KDE4, οι οποίοι, πλέον, έχουν καεί επάνω στα μηχανήματα τους! Σε έναν ακόμα φίλο εγκατέστησα το openSUSE 11.3 με γραφικό περιβάλλον GNOME γιατί αυτό είχε συνηθίσει από άλλη διανομή. Ο τελευταίος θεώρησε τη διανομή που του έβαλα, καλύτερη από αυτή που είχε.

Έρχεται σιγά σιγά και ο καιρός της καινούργιας έκδοσης της αγαπημένης μου διανομής Linux. Η έκδοση 11.3 είναι πραγματικά καταπληκτική και ταχύτατη. Σε λίγο καιρό θα βγει και η έκδοση 11.4 από την οποία δεν ξέρω τι παραπάνω να περιμένω. Κάθε φορά η διανομή γίνεται ολοένα και πιο γρήγορη και γεμάτη με προιγράμματα για όλα τα γούστα. Πραγματικά δεν βλέπω την ώρα να τη δοκιμάσω και να σας πω τις εντυπώσεις μου. Μέχρι τότε λοιπόν... υπομονή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου