Pages

Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

Το openSUSE Weekly News τεύχος 150 μεταφρασμένο

Κάποιοι από εσάς μπορεί να ξέρετε ότι πριν από λίγο καιρό (βασικά αρκετό, αλλά εγώ το πήρα χαμπάρι πριν λίγο καιρό :D) συστάθηκε η ελληνική κοινότητα openSUSE. Παρότι τον τελευταίο καιρό είμαι λιγάκι πηγμένος (πρωτότυπο...) από τα projects που τρέχουν και δε μπορώ να συνεισφέρω τόσο όσο θα ήθελα σε αυτή την κοινότητα, είμαι κι εγώ μέλος της. Δε θα μπορούσε να είναι διαφορετικά, μιας και όσοι με γνωρίζουν προσωπικά ξέρουν ότι για μένα το openSUSE είναι η αγαπημένη μου διανομή Linux.

Τα παιδιά της ομάδας έχουν ήδη ξεκινήσει με πολύ ζήλο τις μεταφράσεις. Είναι αλήθεια πως τα τελευταία χρόνια η μετάφραση στα Ελληνικά ήταν λίγο ελλειπής. Το πρώτο ολοκληρωμένο αποτέλεσμα από την ομάδα είναι η μετάφραση του openSUSE Weekly News, τεύχους 150. Η ομάδα έχει κάνει καταπληκτική δουλειά και αυτό δείχνει τη μεγάλη όρεξη που έχουν να συνεισφέρουν σε αυτό που τους αρέσει, όπως άλλωστε είναι και το πνεύμα του ανοικτού λογισμικού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου