Εχθές το βράδυ (28 Νοεμβρίου) ο Σύλλογος Φίλων Ανοικτού Λογισμικού Χανίων οργάνωσε ένα Release Party για δύο από τις αγαπημένες του διανομές, το FreeBSD 8.0 και το openSUSE 11.2. Το πάρτυ είχε πίτσες και μπύρες, γέλιο, compiz, πείραγμα και ότι άλλο αρμόζει σε ένα τέτοιο πάρτυ. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε στο site του Chania-LUG και να ζηλέψετε όσοι δεν βρεθήκατε εκεί! |
Ocean Updates – June 2026
-
Penpot WebGL and Bugfixes
- *Penpot and WebGL*
- Penpot released their WebGL rendered (beta) for all users to test.
This brought speed ...
Πριν από 4 ημέρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου